Jesteś tutaj: Strona główna O firmie Kariera Praca Specjalista wsparcia technicznego

Specjalista wsparcia technicznego

Specjalista wsparcia technicznego

Główne zadania:

  • bieżące wsparcie zewnętrznych i wewnętrznych użytkowników systemu,
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania,
  • administracja i utrzymanie komputerów, notebooków, urządzeń peryferyjnych użytkowników,
  • wsparcie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów IT,
  • rozwiązywanie problemów, pomoc techniczna.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego (preferowane techniczne o profilu informatycznym),
  • dobrej znajomości Windows, Linux, sieci LAN, sieci WiFi,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • komunikatywności,
  • otwartości,
  • odpowiedzialność,
  • chęć rozwoju osobistego.

Oferujemy:

  • nawet 50 dni urlopu w roku,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy,
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy,
  • możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • atrakcyjny pakiet socjalny.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres kariera@pitax.pl do dnia 02.05.17. W tytule maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami spełniającymi nasze wymagania.

Pomoc techniczna

  • 534 30 50 40
  • pn - pt: 9:00 - 16:00

Krajowa Informacja Podatkowa

  • (22) 330 0 330
  • pn - pt: 7:00 - 18:00