Dlaczego nie możesz się zalogować?

Ekran ten służy do zmiany hasła. Aby zmienić hasło należy kliknąć w ikonkę z kluczem "zapomniałem hasła", a następnie wpisać swój e-mail, który stosujemy w pitaxie oraz kliknąć w "Przywróć dostęp".

Nie mam dostępu do skrzynki e-mail - jak odzyskać dostęp do konta PITax.pl?

Jeśli zapomniałeś swojego hasła i jednocześnie nie masz dostępu do swojej skrzynki e-mail, którą wykorzystałeś do założenia konta w PITax.pl - nie będziesz miał możliwości odzyskania dostępu do swojego konta w systemie transakcyjnym PITax.pl.

Z zasady tej wyłączone są wyjątkowe przypadki - gdzie na podstawie procedury weryfikacyjnej wymagającej przesłania kopii dokumentów potwierdzających Twoją tożsamość, zespół techniczny PITax.pl przywróci dostęp do Twojego konta. Procedura taka może trwać około tygodnia i podlega opłacie administracyjnej 50 zł.

Zapomniałem adres e-mail

Jeśli zapomniałeś adres e-mail, który wykorzystałeś przy zakładaniu konta w PITax.pl - sprawdź historię korespondencji na swoich skrzynkach e-mail. PITax.pl podczas rejestracji w systemie wysyła e-malie potwierdzające założenie konta.

Jeśli usunąłeś historię korespondencji z PITax.pl - możesz spróbować opcji odzyskiwania hasła - wybierając przycisk "Nie mogę się zalogować". W takim przypadku możesz spróbować odzyskać hasło na każdy z e-maili, które podejżeważ, że mogły zostać wykorzystane do utworzenia konta w PITax.pl. System jednak nie podpowie Ci, czy dany e-mail był użyty do rejestracji w systemie - jeśli otrzymasz e-mail służący do zmiany hasła - oznacza to, że znalazłeś właściwe konto.

Pomoc techniczna

  • 534 30 50 40
  • pn - pt: 9:00 - 16:00

Krajowa Informacja Podatkowa

  • (22) 330 0 330
  • pn - pt: 7:00 - 18:00