Więcej o nas
Celem Stowarzyszenia jest działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w tej dziedzinie oraz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów.
Do priorytetów Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce należą:
-promowanie pozytywnego stosunku do reklamy i korzyści z niej płynących dla gospodarki wolnorynkowej
-budowanie i utrzymywanie prestiżu branży reklamowej
-kreowanie płaszczyzn współdziałania agencji reklamowych, środków masowego przekazu i reklamodawców
-obrona swobody wypowiedzi handlowej, a co za tym idzie - stwarzanie możliwości wyboru dla konsumenta
-tworzenie samoregulacji w reklamie, zabieganie o powszechną akceptację kodeksów i norm, nadzór nad ich wdrażaniem i przestrzeganiem
-pobudzanie profesjonalnego rozwoju reklamy przez edukację i szkolenia w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Prowadzone działania:
-Program "Marketing dla Przyszłości" - obejmujący kampanie społeczne dotyczące 4 obszarów ważnych dla życia społeczeństwa.
-Ochrona zdrowia (kampania "Pij mleko będziesz wielki"), ochrona środowiska, edukacja, przedsiębiorczość (przygotowywana kampania promująca postawy przedsiębiorcze wśród młodzieży).
-Udział w tworzeniu (i podpisanie) Kodeksu Etyki Reklamy i praca nad wdrożeniem systemu samoregulacji branży reklamowo-marketingowej w Polsce.
Do priorytetów Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce należą:
-promowanie pozytywnego stosunku do reklamy i korzyści z niej płynących dla gospodarki wolnorynkowej
-budowanie i utrzymywanie prestiżu branży reklamowej
-kreowanie płaszczyzn współdziałania agencji reklamowych, środków masowego przekazu i reklamodawców
-obrona swobody wypowiedzi handlowej, a co za tym idzie - stwarzanie możliwości wyboru dla konsumenta
-tworzenie samoregulacji w reklamie, zabieganie o powszechną akceptację kodeksów i norm, nadzór nad ich wdrażaniem i przestrzeganiem
-pobudzanie profesjonalnego rozwoju reklamy przez edukację i szkolenia w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Prowadzone działania:
-Program "Marketing dla Przyszłości" - obejmujący kampanie społeczne dotyczące 4 obszarów ważnych dla życia społeczeństwa.
-Ochrona zdrowia (kampania "Pij mleko będziesz wielki"), ochrona środowiska, edukacja, przedsiębiorczość (przygotowywana kampania promująca postawy przedsiębiorcze wśród młodzieży).
-Udział w tworzeniu (i podpisanie) Kodeksu Etyki Reklamy i praca nad wdrożeniem systemu samoregulacji branży reklamowo-marketingowej w Polsce.
Wesprzyj organizację pożytku publicznego dzieląc się swoim podatkiem. Pamiętaj, że przekazanie 1,5% PIT na wybrany przez Ciebie cel pozostaje bez wpływu na Twoje rozliczenie z urzędem skarbowym i nie pomniejsza należnego zwrotu nadpłaty. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat najważniejszych elementów z których się składa rozliczenie PIT 2023 takich jak PIT 11, PIT 37, PIT 28 lub ulga na dziecko - zachęcamy do zapoznania się z treściami na stronach naszego serwisu.
Formularze PIT
Pomoc
O firmie
Wynagrodzenie
Przychody
Popularne ulgi
Pomoc Techniczna
- 534 30 50 40
- pn-pt 9:00 – 12:00
- pomoc@pitax.pl
Krajowa Informacja Skarbowa
- 22 330 0 330
- pn-pt 8:00 – 18:00