Jesteś tutaj: Strona główna Urzędy Skarbowe

Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście

Urząd Skarbowy Online

Rozlicz Online

Zeznanie podatkowe wypełnione na tej stronie
zostanie przesłane przez system e-deklaracje do wskazanego urzędu skarbowego.

Pobliskie urzędy skarbowe: Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
Urząd Skarbowy Łódź-Polesie

Urzędy według województw: Dolnośląskie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Lubuskie
Łódzkie
Małopolskie
Mazowieckie
Opolskie
Podkarpackie
Podlaskie
Pomorskie
Śląskie
Świętokrzyskie
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Zachodniopomorskie

Adres urzędu

Dowborczyków 9/11

90-019 Łódź



Telefon kontaktowy

(42 )253-06-00



Email

us1013@ld.mofnet.gov.pl



Strona internetowa

www.lodzkie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-lodz-srodmiescie



Naczelnik urzędu

Naczelnik Urzędu Skarbowego Łódź-Śródmieście



Mapa dojazdu



Numery kont bankowych

CIT: 58101013710000682221000000

PIT: 55101013710000682223000000

VAT: 08101013710000682222000000

Dochody budżetowe: 93101013710000682230000000

Wydatki budżetowe: 43101013710000682231000000



Zasięg terytorialny

Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście obsługuje mieszkanców z terenu:
część miasta na prawach powiatu - Łódź część miasta pod nazwą Śródmieście



Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - Dowborczyków 9

Informacje na tej stronie zostały zebrane z oficjalnych źródeł. Dokładamy starań, aby były one aktualne, jednak nie możemy zagwarantować ich poprawności. W razie znalezienia informacji niezgodnej ze stanem faktycznym, prosimy o zgłoszenie nieprawidłowości.

 

Godziny pracy Urzędu

pon.   7.30 - 18.00

wt., śr., czw., pt.  7.30 - 15.30

 

Kierownictwo

Naczelnik Urzędu: Katarzyna Tomczak

 

Zastępcy Naczelnika:

1) Dorota Matusiak

2) Ewa Grzelak

 

Terytorium

Urząd zajmuje się obsługą fiskalną dwóch osiedli dawnej dzielnicy Łodzi – Łódź-Śródmieście:

1) Śródmieście-Wschód;

2) Katedralna.

 

Ranking

Zgodnie z przeprowadzonym w roku ubiegłym rankingiem największych urzędów skarbowych w naszym kraju przez jeden z głównych ogólnopolskich dzienników (Rzeczpospolita) Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście należy do najlepiej funkcjonujących i świadczących najwyższej jakości usług jednostek administracji podatkowej na terenie RP. W rezultacie ilościowej oceny kilku istotnych parametrów pracy urzędu skarbowego jednostka z Łodzi-Śródmieścia znalazła się na wysokiej – 17 pozycji rankingu z 276,68 punktu jako oceną końcową. Niewątpliwie sugeruje to, że mieszkańcy dzielnicy Łódź-Śródmieście mogą spodziewać się obsługi na najwyższym poziomie.

 

Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych

Jedną z najważniejszych kategorii przeprowadzonego rankingu stanowił czas oczekiwania przez podatnika na wydanie przez urzędników zaświadczenia dotyczącego braku zaległości podatkowych w roku podatkowym 2016. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście może zaprezentować gotowe zaświadczenie średnio w czasie zaledwie 0,25 dnia, czyli w przeciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Nie to wynik, który mógłby mierzyć się ze ścisłą czołówką wśród dużych urzędów, ale wciąż jest to bardzo dobre świadectwo jakości pracy. Urząd otrzymał w tej kategorii 97,50 pkt przy maksymalnie 100 punktach możliwych.

 

Czas trwania postępowania podatkowego

Za kolejną istotną kategorię obsługi petenta w urzędzie skarbowym uznano w rankingu czas wymagany na przeprowadzenie postępowania podatkowego rozpoczętego z inicjatywy podatnika. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście ze średnim wynikiem 27,99 dnia gwarantuje względnie sprawny przebieg postępowania – w tej kategorii Urząd otrzymał 72,01 pkt.

 

Dobrowolne wnoszenie należności podatkowych

W klasyfikacji wzięto także pod uwagę stopień w jakim podlegli Urzędowi podatnicy dobrowolnie uiszczają swoje należności podatkowe. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście może pochwalić się w tej kategorii rewelacyjnym wynikiem, gdyż aż 99,06 % należności podatkowych zostaje na jego terenie wpłacanych dobrowolnie (rok podatkowy 2016).

 

Cyfryzacja

Istotnym zestawieniem w ramach omawianego rankingu jest także zakres obsługi przez Urząd elektronicznych dokumentów podatkowych. Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście został scharakteryzowany za pomocą następujących wartości procentowych:

 

64,43% – dokumenty przyjęte za rok 2015 w postaci elektronicznej;

72,54% – dokumenty przyjęte przez Urząd w postaci elektronicznej za rok 2016;

 8,11 % – roczny wzrost obsługi dokumentów w postaci elektronicznej.

Pomoc techniczna

  • 534 30 50 40
  • pn - pt: 9:00 - 16:00

Krajowa Informacja Podatkowa

  • (22) 330 0 330
  • pn - pt: 7:00 - 18:00