Jesteś tutaj: Strona główna Wiedza Aktualności Klient w centrum uwagi KAS - wizytę w urzędzie będzie można zarejestrować przez internet

Klient w centrum uwagi KAS - wizytę w urzędzie będzie można zarejestrować przez internet

▪ 23 lipca 2020 r. ▪ Zaktualizowano: 4 sierpnia 2020 r. ▪ Autor: Dorota Łesak

"Celem programu +Klient w centrum uwagi KAS+ jest budowanie lepszego doświadczenia podatnika w oparciu o digitalizację i automatyzację procesów, zaawansowaną analitykę, procesowe podejście do usług, jednolite orzecznictwo oraz rozwój pracowników i funkcjonariuszy KAS" - wyjaśniła szefowa KAS, Magdalena Rzeczkowska.

Klient w centrum uwagi KAS - wizytę w urzędzie będzie można zarejestrować przez internet

Administracja skarbowa pracuje nad projektem “Klient w centrum uwagi KAS”, którego główne założenia to:

  • zadowoleni klienci,

  • zintegrowane usługi IT,

  • rozwój kompetencji oraz wyższa efektywność urzędników.

W ramach digitalizacji skarbówka rozszerza usługi elektroniczne, które mają być przyjazne oraz ułatwiać kontakt z podatnikiem. Jedną z takich usług ma być system “e-rezerwacje”, za pomocą którego klient będzie mógł umówić wizytę w urzędzie przez internet. Rozwiązanie to jest obecnie testowane w urzędzie skarbowym województwa podlaskiego i wielkopolskiego.

Ponadto, aby podwyższyć standard obsługi klienta, w urzędach będa również przeprowadzanie szkolenia z “prostego języka podatkowego”.

Pomoc Techniczna

  • 534 30 50 40
  • pn-pt 9:00-16:00

Krajowa Informacja Skarbowa

  • 22 330 0 330
  • pn-pt 7:00-18:00